2012 06 23 - Moravský kras, plnou parou do Sloupu

Tak jsme s partou zvanou MCT, vyrazili do Moravského krasu. Scházíme se v brněnské části zvané Obřany. A po cyklostezce vyrážíme směr Bílovice. A hnedle na Adamov, stezkou č.5. Cestou zastavíme u Žalmanovy studánky a také u zvířátek - oslíci, kozénky, kočičky, ovečky. Pokračujeme do Blanska a na Skalní mlýn. Tady jsme posvačíme, a zahajujeme okružní jízdu - Kateřinská jeskyně, jeskyně Balcarka, Ostrov u Macochy. Pája a Miloš jedou do kopce na hrad Holštejn, ostatní zkratkou do Sloupu, na oběd. Z obce Sloup jedeme okolo Sloupsko - Šošůvských jeskyní, kde se koná svatba na zelené louce. Odbočíme na sjezd Pustým žlebem, který je svým sjezdem, adrenalinovou odměnou. To se frčí jedna báseň až na Skalní mlýn. Ještě se u Punkevní jeskyně vyfotíme na památku. Jsme zpět v Bílovicích, zastavíme tradičně v Sokolovně na pohoštění. Následuje návrat do Brna, kde se postupně rozdělíme ke svým jednotlivým cílům. Ujeto, cca 80 - 200km (to Pavel, co jel, až z Břeclavi po vlastní ose) Barvy Brna hájili: Zdenula, Zdenál, Jiřka. Barvy Břeclavi: Pavel. Miloš.Otišteno v Břecl.deniku 13.7.

Panasonic DMC-FZ7

Kategorie a štítky

V májové AKCI nyní máte fotoknihy s 25% a větší vyvolané fotky, vč. všech plakátů s 27% slevou. Neváhejte slevy využít. A nově nemusíte zadávat žádný kód. Slevu na produkty v akci získáte automaticky. Akce platí do 5. 5. 2024
Získat slevu

Vytvořte si fotodárky

Z alb a fotek na Rajčeti nebo i z disku počítače si můžete snadno a rychle vytvořit různé fotodárky pro sebe nebo své přátele.